Το tsianakashome.gr έχει ως βασική αρχή του την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη. Γι'αυτό λοιπόν, σε όλα μας τα προϊόντα πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος, έτσι ώστε να σας παραδοθούν σε άριστη κατάσταση.
Ωστόσο, σε περίπτωση που δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε για οποιοδήποτε λόγο, ή παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, ή έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων σας.
Προϋποθέσεις Επιστροφής - Αντικατάστασης Προϊόντος
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή ενός προϊόντος, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το tsianakashome.gr
2. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
3. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό ένα προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Δηλαδή θα πρέπει:
- Να μην έχει χρησιμοποιηθεί
- Να μην έχει πλυθεί
- Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του και
- Nα έχει όλα τα ταμπελάκια του.
4. Αν επιθυμείτε αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος, τότε το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
5. Προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια, επιστρώματα κλπ εφόσον έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους ΔΕΝ μπορούν να γίνουν αποδεκτά προς επιστροφή, για λόγους υγιεινής.
6. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το τιμολόγιο, το δελτίο αποστολής κλπ.
7. Επιστροφή χρημάτων ή αποστολή νέου προϊόντος ως αντικατάσταση γίνονται μόνο αφού πρώτα έχουμε παραλάβει πίσω το αρχικό προϊόν και έχουμε επαληθεύσει ότι τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
Διαδικασία επιστροφής
1. Επικοινωνείτε με το Tsianakas Home για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφίες στο email της εταιρείας μας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. οι οποίες θα απεικονίζουν ξεκάθαρα το ελάττωμα.
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
4. Τέλος, το δέμα επιστρέφει στο κατάστημά μας κατόπιν συννενόησης μαζί μας και σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, τα έξοδα μεταφορικών επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
- Παρακαλούμε σημειώστε πως τα έξοδα των μεταφορικών (αποστολής και επιστροφής) τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος, σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.
- Τα έξοδα μεταφορικών (αποστολής και επιστροφής) ορίζονται με βάση τις πραγματικές χρεώσεις των εταιρειών Courier (επιλέγοντας πάντα την πιο οικονομική επιλογή) για τις οποίες σας ενημερώνουμε κατά την επικοινωνία με το κατάστημά μας. Αν για παράδειγμα έχετε αγοράσει ένα χαλί το οποίο παραλάβατε με δωρεάν μεταφορικά και τώρα θέλετε να το επιστρέψετε διότι αλλάξατε γνώμη, θα επιβαρυνθείτε με τα πραγματικά μεταφορικά που χρεώθηκε η εταιρεία μας για να το αποστείλει και όχι 0€, καθώς και τα μεταφορικά επιστροφής.
5. Αφού πρώτα έχουμε παραλάβει πίσω το αρχικό προϊόν και έχουμε επαληθεύσει ότι τηρούνται οι Προϋποθέσεις Επιστροφής, μπορεί πλέον να γίνει αποστολή νέου προϊόντος ως αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 27310 28353 ή 6989066691.
Σας ενημερώνουμε πως δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής.
Σημείωση1: Επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή για προϊόντα που έχουν επεξεργαστεί, βάση επιθυμητής διάστασης π.χ. μοκέτες, διάδρομοι, δάπεδα, ταπετσαρίες, κουρτίνες καθώς και για προϊόντα που έχουν παραγγελθεί από προμηθευτές είτε από το εσωτερικό, είτε από το εξωτερικό ειδικά για εσάς εκτός από την περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους της εταιρείας μας.
Σημείωση2: Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αναπαράγουμε με ακρίβεια την εμφάνιση των προϊόντων. Δεν μπορούμε να δεχθούμε οποιαδήποτε ευθύνη για μη σωστή παρουσίαση χρωμάτων. Διαφορετικές ρυθμίσεις στις οθόνες υπολογιστών, μπορεί να έχουν επίδραση στην εμφάνιση των χρωμάτων των προϊόντων.
Σημείωση3: Οι διαστάσεις στα περισσότερα προϊόντα είναι ΠΡΟ ΡΑΦΗΣ και επομένως το κατάστημά μας δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για μικρές αποκλείσεις στις διαστάσεις, κάτι που είναι αναμενόμενο μετά ραφής.
Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι πραγματοποιώντας μία παραγγελία από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους όρους πώλησης που διέπουν τις οποιεσδήποτε συναλλαγές με αυτό.
Ακύρωση Παραγγελίας
Το tsianakashome.gr αποστέλει τις παραγγελίες σας την ίδια μέρα ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη και απευθείας σας αποστέλει ενημερωτικό email με τις λεπτομέρειες της αποστολής και την επιβεβαίωση αποστολής των προϊόντων σας από το κατάστημά μας. Αν λοιπόν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τότε:
- σε περίπτωση που η αποστολή δεν έχει ξεκινήσει και δεν έχετε λάβει το email επιβεβαιωμένης αποστολής, η ακύρωση θα πραγματοποιηθεί απευθείας και θα ξεκινήσει απευθείας η επιστροφή των χρημάτων σας στο ακέραιο.
- σε περίπτωση που η αποστολή έχει ξεκινήσει και έχετε λάβει το email επιβεβαιωμένης αποστολής, η ακύρωση επίσης θα πραγματοποιηθεί απευθείας και θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας, αφαιρούμενου ωστόσο του ποσού των μεταφορικών που έχουν ήδη χρεωθεί, καθώς και ίσου ποσού που χρεώνεται από την εκάστοτε υπηρεσία μεταφοράς για να επιστρέψει το προϊόν σε έμας.